Fakturafrågor

Har du frågor om fakturering eller betalning? Här har vi samlat de vanligaste frågorna för att hjälpa dig snabbt och smidigt.

FAQ

Vanliga fakturafrågor

Hur betalar jag min faktura?

Du kan betala din faktura via bankgiro, e-faktura eller autogiro. Betalningsinformationen finns längst ner på fakturan.

Varför har jag fått en påminnelse?

En påminnelse skickas automatiskt ut om din faktura inte betalats på förfallodatumet. Har du redan betalat nyligen kan du bortse från påminnelsen.

Kan jag få fakturan via e-post?

Ja, vi kan skicka din faktura elektroniskt via e-post eller e-faktura. Kontakta oss så hjälper vi dig med inställningarna.

Erbjuder ni autogiro eller e-faktura?

Vi erbjuder både autogiro och e-faktura. Kontakta oss så hjälper vi dig att ansluta dig.

Jag har en fråga kring min faktura, vem kontaktar jag?

Kontakta vår fakturasupport via Info@actsecurity.se eller 08-588 019 00 så hjälper vi dig.

Hur lång betalningstid erbjuder ni?

Våra standardvillkor är 30 dagar, om inget annat avtalats.

Kan jag dela upp min betalning?

Kontakta vår fakturasupport, så tittar vi på möjligheterna att dela upp din betalning.

Vad händer om jag missar att betala?

Efter en påminnelse riskerar du att få inkassokrav. Kontakta oss om du har problem med betalningen, så hjälper vi dig hitta en lösning.

Hur ändrar jag fakturaadress eller kontaktuppgifter?

Kontakta oss via e-post eller telefon så uppdaterar vi dina uppgifter direkt.

Kontaktinformation

Hittar du inte svaret du söker? Vi finns här för att hjälpa dig:

Telefon:
E-post:
Öppet:
Måndag – Fredag, 08:00 – 17:00